duminică, 17 iunie 2012

într-o atmosferă plină de suspans...

m-am tot gândit la altceva, dar chiar nu se potrivea alt titlu… căci altfel, cum aș putea să vă anunț că am debutat în Revista Suspans?
mă puteți găsi în numărul 25, proaspăt ieșit din cuptor, iar link-ul către povestioara mea se găsește chiar AICI. v-aș mai spune doar că - având în vedere numele care sunt pomenite în editorialul lui Mircea Pricăjan (AICI) și nu doar - eu unul sunt foarte onorat de această prezență/apariție.
îți mulțumesc pentru sugestii și răbdare, Mircea.


----------------------------

alte informații, pe scurt :P

în primul rând, de pe Țesătorul (AICI) - blogul lui Florin Pîtea, aflăm cu bucurie că Anul Terminal (ultimul său roman) poate fi citit și online, gratuit, la adresa aceasta: https://sites.google.com/site/florinpitea/indexr-html/anul-terminal și cum bine ne învață autorul - și anume, că lucrurile bune nu se tac – nu eu nu pot decât să vă urez lectură plăcută. și rapidă :)

în al doilea rând, treceți și pe la Assassin (AICI), ca să vedeți cum ar trage unii în țeapă niște Kindle-uri, arzând pe rug și e-book-urile (…poate calculatoarele? whatever…) dar și cum s-ar putea să avem foarte repede niște e-readere flexibile… sau aproape.

nu în ultimul rând, chiar dacă au mai spus-o și alții, vă mai spun și eu – să vă intre bine în minte – că se va relansa Anticipația! citez de la Nemira: „Editura Nemira va relansa anul acesta brandul Anticipația, după 30 de ani de la apariţia primului număr al Almanahului Anticipaţia. Anticipaţia a fost unul dintre cele mai populare branduri editoriale româneşti, specializat în publicarea literaturii științifico-fantastice și popularizarea științei, constituind punctul de întâlnire dintre ştiinţă, ficţiune şi eseu filosofic. Anticipaţia avea să se constituie într-un adevărat fenomen publicistic care a stimulat generaţii la rând de scriitori şi a determinat o adevărată mişcare ce a excedat limitele literare. Nemira va dezvolta sub numele Anticipaţia mai multe produse editoriale: revista de ştiinţă şi ficţiune www.anticipaţia.com, almanahul Anticipaţia şi un proiect complex de cărţi sub acelaşi semn al ştiinţei şi ficţiunii prospective. Reapariţia brandului Anticipaţia va polariza din nou preocupările specialiştilor şi creatorilor români din domeniu şi va oferi publicului larg informaţii şi literatură de înalt nivel din avangarda ştiinţei şi literaturii speculative contemporane. Tot acest proiect se va dezvolta sub semnul nevoii de anticipare a schimbărilor pe care le trăim atât de alert la acest început de mileniu trei. Almanahul şi revista online vor fi lansate la sfârşitul acestui an.”
s-ar zice că viitorul sună bine. vom vedea. directorul onorific este domnul Alexandru Mironov, cum altfel? ceea ce-i la fel de fain.

Later Edit - și tot pe acest ultim subiect, pentru temperarea așteptărilor prea înalte de la viitoarea Anticipația - ca să nu ajungem să dăm cu capul în grinda de sus - a apărut și un foarte fain răspuns/punct de vedere al editorului Horia Nicola Ursu, pe care vi-l recomand (AICI)

----------------------------

vă las cu muzica băieților de la Motion Trio:




10 comentarii:

  1. Felicitări, Bogdane! La mai multe! Un text bun, l-am citit cu plăcere de la bun început.
    Spor la scris în continuare!
    Gânduri bune pentru voi!

    RăspundețiȘtergere
  2. mulțumesc mult, Cristian. sunt pași mici în direcția justă, pe care - poate - n-aș fi avut elanul să-i fac fără ajutorul și încurajările primite în Cenaclu... așa încât purtați și voi o parte de vină :)
    și da, „Rorschach” este un text care-mi place mult și mie. o săptămână cât mai faină, dragilor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo, Bogdane, astea sunt vesti cat se poate de bune,mai ales in ce te priveste :) Si da, i-am ascultat pe baieti, pe indelete, si m-am apucat sa-i caut pe youtube :)) Chiar merita, nu stiu cum ai dat tu de ei ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. mulțumesc mult, Teo.
    cât despre acest trio, trebuie să-ți spun că am aflat chiar din întâmplare. citisem că au susținut un concert împreună cu Michael Nyman și chestia asta mi-a dat de gândit, căci Nyman nu cântă chiar cu orișicine :) astfel că i-am căutat și studiat apoi pe îndelete... mă bucur că ți-au „căzut” bine și ție. o seară faină.

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitări, Bogdan! Mi-a plăcut să recitesc TESTUL RORSCHACH, pe care l-am considerat extrem de bun şi de analitic încă de la apariţia pentru prima oară la tine pe blog. Nu mă surprinde că a fost selectat. :) Atrage accentul pus atât pe detaliile micului univers din jurul personajului, cât mai ales pe fiecare trăire şi frământare a acestuia. Scrii bine şi ar fi şi mai bine dacă ai face-o mai des. Chiar dacă viitoarea poveste apare în altă parte şi nu pe blogul tău, lasă un link ca să ajung şi eu la ea.
    A fost o încântare să-i descopăr pe băieţii de la Motion Trio. Sunt absolut geniali. :)
    O seară frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. mulțumesc frumos, Carmen. „testul” este un text care mi-e drag și mă bucur să văd că-l citesc și alții cu plăcere. de scris, am scris mai mult pe Amprente pentru volumele care s-au publicat sau urmează să apară... dar mai am o groază de alte povești în „atelier”, astfel că nu-i exclus să mai postez mici fragmente și pe blog... după care, urmându-ți sfatul, voi semnala locul/link-ul către versiunea finală și integrală.
    Motion Trio au fost o descoperire (pentru mine) interesantă și mă bucur că-i apreciezi și tu.
    o seară frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitări, la mai mare şi mulţumesc pentru semnalare. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. mulțumesc frumos, dom' profesor. să te audă muzele! iar semnalările de genul ăsta sunt un "must" ori un "musai", ca pe la noi :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Interesanta semnalarea si aparitia. Te felicit si eu si iti doresc sa ai parte de cat mai multe texte publicate in reviste de prestigiu. Poate si de o carte, cine stie?

    RăspundețiȘtergere
  10. îți mulțumesc, George. cine știe? poate într-o zi... :)

    RăspundețiȘtergere